Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

tisdag 19 februari 2013

Världens bästa pappa

Jag var helt övertygad redan innan prinsen kom att min man skulle vara en fantastisk pappa men han överträffar mina förväntningar. Han är verkligen helt grym!
Så kärleksfull och fin med vår lille pojk. Och så fruktansvärd lugn i alla situationer vilket är bra när jag blir hispig och stressad.

Jag känner ju att det blir bättre och bättre för varje dag och jag blir mer trygg med min nya roll och också lugnare. Hoppas min son märker det med. Tänk att jag inte blev den där coola lugna mamman som jag trodde, men det blir jag nog med tiden. Tur jag har en man som lugnar mej och tycker att jag är världens bästa mamma för det är vad man behöver höra när man själv tycker man är vilsen.
Samtidigt tänker jag att jag är grym på att gemin prins kärlek och med kärlek och närhet kommer man ju långt.

1 kommentar:

systra di sa...

jag lovar dig att noah tycker att ni är världens bästa föräldrar, för det är ni :) <3