Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

måndag 25 februari 2013

Bra dag

Imorse mådde jag inte så bra, eller rättare sagt min mage mådde inte bra, jag mådde bra. Trodde nästan på någon form av magsjuka först då jag fick springa på toa ett antal ggr. Hur ska det här gå med lilla prinsen o ta hand om tänkte jag. Men magen lugnade ner sig efter ett par timmar, tur! Prinsen har också haft en bra dag idag. Varit så nöjd o glad hela dagen bortsett från några magknip.
Däremot har det blivit lite för lite sömn som vanligt...se om jag kan få några bra tips på BVC imorgon då det är dags för vägning igen. Men som jag nämnt tidigare så är det nog i mina tankar problemet ligger som lillkillen känner av...

 Nähe nu är lillmannen hungrig!

1 kommentar:

systra di sa...

jag har också haft ont i magen idag :(