Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

måndag 16 januari 2012

Nytt år och nya möjligheter

Det nya året är i full gång. Jag jobbar, tränar, äter, sover och så hittar jag på ytterligare lite grejer däremellan när jag får tid över.
Idag t.ex. har jag först jobbat. En långdag på jobbet med mycket nya idéer vilket ledde till en helt slut Age. Men ska bli kul att komma igång med projekt o allt.

Efter jobbet mötte jag upp Slarsson för ett pass på gymmet. Det blev bröst och triceps som fick sej en omgång idag. Helt sjukt mycket folk på gymmet såhär efter nyår, undra hur länge det håller i sej? Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt igen med träningen efter husbygget.
Appropå huset så har vi börjat lite smått igen. Vi har förlängt en vägg där vi sedan ska bygga brandvägg för murspisen. Ska bli så mysigt nästa vinter att ha en murspis på plats.

Nu på kvällen har min karl och jag gjort köttbullar så vi har ett lager i frysen alltid bra att ha!

Nu kollar vi på idrottsgalan och håller tummarna för Rolf-Göran Bengtsson.

Inga kommentarer: