Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

onsdag 18 januari 2012

Träna, träna och träna

Åh vad jag tycker det är kul att träna just nu om jag hade tid skulle jag nog kunna bo på gymmet tror jag. men som det se ut just nu försöker jag få till fyra pass i veckan varav ett av dem är huvudsakligen kondition.

Slarsson och jag har kört ett pass ikväll, superkul! Uppvärmning på crosstrainern 10 min och sedan roddmaskinen 10 min för att sedan ge biceps och ryggen en omgång.

Imorgon kväll kör vi igen...!

2 kommentarer:

Ninna sa...

Vad duktig du är!!! Jag är avundssjuk, skulle oxå vilja tycka om att träna! =)

systra di sa...

Jag tycker du är jätteduktig! Fortsätt ligg i såhär så kommer dina mål uppfyllas på löpande band. :)