Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

fredag 20 januari 2012

Som en ny människa

Efter jobbet idag åkte jag direkt till gymmet och körde ett konditionspass och det blev det bästa konditionspasset hittills detta år! Grymt bra jobbat av mej.
Så skönt att börja helgen med ett hårt pass så kroppen får jobba lite och hjärnan rensas ur lite. Nu efteråt känner jag med som en ny människa. Jag gick till jobbet med som en trött tjej med huvudvärk och nu när jag är hemma nyduschad och precis ätit så känner jag mej som en ny människa.

Nu väntar jag på att mannen min ska komma hem så ska vi åka till ett par vänner på en fika. De ringde förut och bjöd in oss! Så kul! Var ett tag sen vi träffades.

1 kommentar:

Lina sa...

SV: Tack ! :) mamma kan ju inte det där med manuella inställningar men auto fungerade helt okej!