Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

tisdag 27 december 2011

God fortsättning


Pappa och hans bröder
Jag och min kärlek

Älskade syskonKusinerna på mammas sida
En av helgens tomtar
Me
Miffon!
Min jul har varit så bra. På torsdagen innan julafton firade vi med ett gäng kompisar vi har skapat en tradition med grötkväll och paketlek. Hoppas det håller i sej tills vi blir gamla. Så kul att ses allihopa tillsammans och med hundar och barn.
På fredagen blev det uppesittarkväll tillsammans med andra underbara vänner.
Julafton firade vi första med frukost hos "svärmor" innan vi åkte ut till mormor och firade med min mamma-familj och släkten på den sidan.
På juldagen åkte vi hem till min faster och firade med min pappa-familj och den släkten.
På kvällen blev det partaj men det kräver nog ett eget inlägg ;-)
Men som sagt julen har varit helt lovely! Jag har fått många fina julklappar och lyckats ge bort klappar som alla blivit glada över!
Nu ser jag fram emot nyår i helgen men först blir det jobb och lite annat denna vecka!

1 kommentar:

Lina sa...

blev det inget partaj-inlägg? :P