Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

måndag 12 december 2011

Ett hejdundrande välkomnande.

När jag kom in på jobbet idag och barnen fick se mej så tjoade de och sa mitt namn och blev jätteglada. Då vände mitt humör och jag tog mej igenom dagen med ett skapligt humör med tanke på hur lite jag sovit.
Nu ska jag strax hoppa i säng och ladda batterierna för en ny dag imorgon.
Ikväll har "svärmor" och hennes man varot här och fikat och firat sambon min som fyller år imorgon! Trevligt!
Sen har vi fixat lite i huset, satt upp en tavla som vi bestämt oss för var vi ville ha och en hylla. Det är inte lätt att bestämma sej för alla grejer var man vill ha dem men då är det skönt att man har gott om tid på sej och kan gå hur länge man vill och tänka. Men de grejer vi satte upp idag blev bra tycker jag.

Inga kommentarer: