Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

lördag 3 december 2011

Veckorna bara flyger förbi

Denna vecka har det varit fullt opp, eller är det fortfarande. Ikväll fick det därför bli en hemmakväll istället för smyckesparty som det skulle varit. Kroppen sa nämligen ifrån genom att ge mej lite huvudvärk så kände att jag nog bara behövde varai soffan ikväll!
Vad har jag pysslat med tidigare i veckan då?
Jo i tisdags stannade jag hemmafrån ridningen då jag hade sjukt mycket att göra hemma. Öste grus, tvättade, torkade golv, hängde upp nya gardiner med mer...
I onsdags efter jobbet mötte jag upp Slarsson för lite onsdagsmys. Först ett träningspass på TH, sedan god mat till Bonde söker fru för att sedan kolla på Greys anatomy, dricka te och käka lussebullar.
I torsdags körde jag ett pass på TH efter jobbet. På kvällen sen var det julmys med jobbet. Vi var på Låxbo lantkök och åt, pratade och hadedet allmänt trevligt.
Igår efter jobbet blev det ytterligare ett pass på TH tillsammans med Slarsson, ett grymt bra pass om jag får säga det själv. På kvällen var jag på glöggkväll hemma hos en kollega. Vi glöggade, spelade spel och pratade en massa!
Kul vecka!!

1 kommentar:

Linda sa...

kul att få lite update! Jag vill se BILDER från huset!" Måste ju ha hänt MEGAMASSAMYCKET sen vi såg i somras!!! Bildkavalkad tack =)