Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

lördag 23 mars 2013

Yesterday

Fullt upp igår.
På fm var jag på ett möte. Just nu är det inte officiellt men berättar vad det handlade om senare någon gång. När mötet var avslutat åkte jag o prinsen in till stan på våffellunch och en massa trevligt prat med underbara vänner och deras barn. Fyra barn i olika åldrar, mys!

Stannade där hela eftermiddagen tills det var dags att hämta mannen på jobbet. Hem och byta om och ge lillkillen lite mat innan jag lämnade mina grabbar i ett par timmar och åkte på lite afterwork med mina kollegor. Kul att träffa alla igen mycket trevligt och många skratt. Efter ett par timmar kände jag att jag ville hem till min prins igen. Kul att komma iväg lite men lika bra att komma hem till mina älskade killar igen.

Vad dagen idag bjuder på återkommer jag med!

Inga kommentarer: