Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

lördag 16 mars 2013

Härlig lördag

Haft en mysig lördag. Började dagen väldigt tidigt idag jag och lilleman. Vi tände upp en brasa och myste i soffan en stund. Sen när mannen kom upp gick jag i lade mej en stund igen. Alla extra timmar sömn är värdefulla.

På förmiddagen kom kära vänner från Kalmar på besök. Så himla trevligt vi tog en liten lunchfika med våfflor, yummie! På eftermiddagen gick vi en promenad jag och mina killar. Definitivt en av dagens höjdpunkter mycket prat o skratt med mitt stora hjärta.

Har också hunnit med lite nytta...tvättat och plockat bland lillemans kläder bl.a. Men det är ju inte lika roligt att berätta om och inte läsa om heller va?

Inga kommentarer: