Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

söndag 10 mars 2013

Ännu en härlig helg går mot sitt slut

Fredagen bjöd mest på mys. Hela dagen med min prins och på kvällen med båda mina prinsar i soffan.

Igår var det också en riktig mysdag, vi hann med att röja lite här hemma också. Skönt att få lite ordning på torpet. Kvällen spenderades i sällskap med härliga vänner framför melodifestivalen. Lillfisen var snäll och hade en mycket bra natt mellan lör-sön vilket jag var glad för då jag var uppe längre än vanligt. Mannen min har för övrigt varit snäll o gått upp på morgnarna i helgen så jag har fått några timmar extra sömn, välbehövda!

Idag har vi mest kört på fika. Min ena moster var här på besök. Mycket trevligt och prinsen fick så fina presenter. Tack! Lite senare på dagen fick vi trevliga grannar på besök, mycket mysigt bebissnack!
Det blir mycket fika nuförtiden, tur det blir mycket promenader också. Ska strax börja trappa upp träningen lite mer nu när jag känner mej lite mer hel igen :-)

Snart väntar sängen för att orka ta sej an en ny vecka. Imorgon är det bland annat BVC besök på schemat. Ska bli spännande i se hur mycket han växt sen sist.

God natt!

Inga kommentarer: