Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

fredag 18 januari 2013

Härliga dagar

Har haft tre härliga dagar! Varje dag med höjdpunkter.

I onsdags var höjdpunkten att mamma-familjen var här på middag. Då hade man lite att styra med för att förbereda det. Provade också ett nytt recept på blåbärsmuffins, de blev riktigt smaskigt!
Igår spenderade jag lite tid hemma hos en kär vän. Så mysigt! Mys att hänga lite med hennes barn oxå, kände att jag saknade barnen på jobbet då. Sen var jag hos barnmorskan o lyssnade på Lill-Age. Det lät bra där inne, men jag vill att du ska komma ut nu ju!
Idag har jag hängt nästan hela dagen med sis. Lite stall, lunch (jag bjöd na på kräftsoppa), soffhäng, promenad o fika.

Skönt med dagar som har bjudit på lite social samvaro.

Inga kommentarer: