Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

söndag 13 januari 2013

Du lugna sköna söndag

Efter att ha sovit ganska länge idag efter umgänge i simhallen igår kväll (jag höll mej på torra land) så startade mannen o jag förmiddagen med en promenad. Det går inte snabbt framåt men det går sakta. Skönt att komma ut i friska luften. Sedan latade jag mej tillsammans med en tidning en stund.
Fortsatte dagen med en fika o lite yatzy spel med mannen.
Sedan gjorde jag den enda nyttan jag gjort idag nämligen strök lite vårdukar nu när jag börjat städa bort julen. Annars har jag väl mest hängt o bara varit. Får fortsätta med lite nytta här hemma imorgon igen när jag ska gå här hemma o dra.

Inga kommentarer: