Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

lördag 5 januari 2013

Härlig dag

Spenderat merparten av dagen i idrottshallen o kollat på km i futsal! Mannens lag nämligen frödinge tog hem hela skiten! Så himla kul! Behöver jag säga att jag hade en nöjd man? Min röv var dock inte lika nöjd, fast jag hade med kudde så höll sej inte träsmaken borta! Bebis har levt attan i magen hela dagen med, antingen gillar den att gå på km eller inte alls. Hoppas det lugnar sej lite tills jag ska sova.

Fortsatte kvällen med middag på kinan tillsammans med mannen, sis o hennes man. Mums! Nu hänger jag hemma hos sis i soffan medan mannen firar med laget! Precis vunnit Mario party på Wii för första gången! Det tar sej!




Inga kommentarer: