Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

tisdag 7 oktober 2014

Im busy, busy, busy


Jo tack det har varit lite mycket nu men kommer nog några inlägg tillbakablickar här nu. 

Förr förra helgen var jag o min karl i Sthlm utan lillprinsen. Vi hade en helt fantastisk vistelse där vi verkligen unnade oss och njöt till fullo trevligt sällskap hade vi också. Höjdpunkten var lördagens besök på cirkus för att se "livet är en schlager". Jag säger bara se den!!!

Prinsen hade det kanon hemma hos sin morfar och ville helst inte följa med hem på söndagen. Skönt att allt gick så bra. Jag fällde några saknadstårar på lördagen för sån är jag. 

En helg att ta fram och minnas tråkiga dagar! 






Inga kommentarer: