Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

söndag 14 september 2014

Trädgårdensdag

Idag är det trädgårdensdag. Prinsen o jag plockade upp mamma/mormor och åkte till plantskolan här i stan för att ta vara på lite erbjudanden, gå tipspromenad och fika. 


Med mig hem fick jag ett syrenträd för halva priset. Ett sådant har jag velat ha så det var ett kap. 
Lite ljung till krukorna fick det också bli. 
Köpte också en klematis som jag ska försöka få att växa utefter stammen på en av våra stora ekar på framsidan.
Mamma vann på ett lotteri och valde en silverax som också fick flytta hem till mig. 

Känner mig ganska nöjd i trädgårdstarmen!

Inga kommentarer: