Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

måndag 10 mars 2014

Härliga vår

I helgen kom våren. Härligt! 
Började helgen helt kanon med en fika hos trevliga vänner i fredags eftermiddag! Hade sedan en hopplektion för ett gäng brudar uppe hos stall passmark. Kul! Somnade sedan gott i soffan till lets Dance! 

I lördags plockade jag upp bästa slarsson för en tur på stan, besök på museum samt lunch! Mycket trevligt! Åkte hem och gick ut i det vackra vädret. Prinsen kröp omkring ute ordentligt för första gången. Om han gillade det, oh ja, han tjöt som bara den när det var dags att gå in. 
I söndags grejade vi här hemma lite på fm. Sen åkte vi ut till min pappafamilj. Jag tog en liten ridtur i solen. Pappa tog sedan hand om prinsen medan mannen o jag åkte och kikade på revyn som jag vanligtvis deltar i men inte hade tid med i år. Vilken helg! Fullt upp! 


Inga kommentarer: