Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

måndag 3 mars 2014

En sån där dag...

...där allt går åt pipsvängen. Tuff dag inuti mitt huvud på jobbet. Massor att göra, känner mej stressad. Haft huvudvärk vilket säkert beror på att jag tänker på allt jag vill få gjort. 

Tappade burken med min ansiktskräm så det var kräm över hela badrummet, på väggar, golv osv. 

Något senare när jag skulle göra lite nytta och plocka ur diskmaskinen tappar jag min älskade Höganäs ugnsform så den gick i tusen bitar. Då kom tårarna. Jag städade upp skiten och gick o slängde mej i soffan. Har nu flyttat in till sängen, ska sova och hoppas på en bättre dag för mig imorgon.

Inga kommentarer: