Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

lördag 8 februari 2014

Sammanfattning kommer här...

Haft en del att göra de senaste dagarna och när kvällen sedan kommit har jag däckat men om ni undrar vad jag gjort så kommer här en sammanfattning. 

Torsdag: öppnade på jobbet. Sjukt jobbigt att ta sej ur sängen men mysig dag sen på jobbet. Sluta tidigt, hem och umgicks med mina fina killar. På kvällen åkte jag till stallet och red fina Skima på banan. Det gick helt ok.  

Fredag: jobb. Hem och körde ett träningspass. Hopprep varvat med styrkeövningar. Hade en ettåring som gärna försökte hänga sig i mina hantlar, bra med extra vikt.
På kvällen åkte vi på middag hos fina M och hennes familj andra M och hennes familj var ju oxå med såklart. Underbart trevlig kväll som vanligt. Gillar er skarpt! Sambon och jag firade 10 fantastiska år tillsammans igår. Det hade M & M koll på så fick jättekul present. De är ju för söta! 

Lördag: sovmorgon. När jag vaknade hade underbara grannen som också är ett M och hennes familj lämnat av en blomma till mej och Lasse som grattis till våra 10år. Vilka vänner man har! Nu är det bara mannen och jag som måste fira också :-). Lillprinsen och jag åkte in till mamma/mormor på lite umgänge och fika medan mannen skulle spela träningsmatch. Åkte ner till ceos så vi hann och se slutet. Lillkillen verkar dock inte gilla fotboll så värst för han somna, annat är det med hästar ;-). När fotbollen var slut åkte sis och jag till stallet. Skima gick bra idag också! Kul! Hem. Och har sedan tillbringat resten av kvällen med mina killar. Lillkillen sover dock sedan länge. 

Inga kommentarer: