Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

måndag 3 februari 2014

Då var den gjord...

...den där första dagen. Skönt! Det har gått bra. När det varit fullrulle har jag inte hunnit tänka på min plutt så mycket. Men när jag slutade för dagen sakna jag honom så mycket att det gjorde ont i hela kroppen. Min fina lilla kille! 

Det var roligt idag att träffa alla härliga förskolebarnen igen i varje fall. Vad de har växt! Kul att komma tillbaka till samma barn igen. 

Nu väntar jag bara på att mannen ska komma hem så jag kan gå o sova. Vår lillkille är sjuk så vi får turas om på kvällen nu. Sen får han nog sova inne hos oss när båda går och lägger sej. Stackars prinsen hoppas han blir pigg igen snart. 

Inga kommentarer: