Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

söndag 19 maj 2013

Möhippa

Igår hade vi möhippa för älskade slarsson. Det blev en kanondag! Skönt att allt gick i lås!
Vi började med ett spinningpass med quiz, sen lunch vid en sjö följt av femkamp innan det var dags att inta bastuflotte. Kvällen spenderade vi på brygghuset i eget rum i den gamla bryggdelen för vi hade dator med Eurovision bland annat.

Jag åkte mellan hela dagen för att ge prinsen mat, det fungerade bra men fast jag var hemma minst var tredje, fjärde timme bröt jag ihop en gång för jag saknade min lilla kille, sjukt vilka känslor jag har för den lille mannen. Mina killar hade en härlig dag ihop utan morsan som la sej i varje fall!

Inga kommentarer: