Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

söndag 12 maj 2013

Ännu en härlig helg är slut

Igår var mannen i huset iväg på svensexa hela dagen. Lilleman och jag spenderade förmiddagen med härliga grannar. Fårhagen förbereddes och vi grillade tillsammans, mycket trevligt.
Sen åkte vi ut till min pappa-familj. Passade på att ta en ridtur då prinsen sov i vagnen och hans morfar hade koll på han. Super härlig tur tillsammans med sis och M. Sedan blev vi bjudna på grillat. Härlig eftermiddag/kväll.

Idag har jag haft me&i party. Mycket folk som kom kul! Synd att jag misslyckades med min sockerkaka bara (hur man nu kan göra det). Köpte ett plagg till mej o ett till prinsen, kommer nog bli väldigt nöjd. Nu på kvällen har vi varit och kollat när fåren äntligen kom. Två får och fyra alldeles ljuvliga lamm! Lilleman sov sej igenom fårsläppet.





Inga kommentarer: