Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

lördag 22 december 2012

Ledig en lång tid

Ja igår jobbade jag min sista dag på väldigt länge. Nu är det bara en månad kvar till beräknad nedkomst så nu ska jag gå hemma i pösa o vänta på knodden. Ja för någon gång antagligen i januari ska vi bli föräldrar.

Ska bli skönt att vara hemma nu. Började verkligen ta emot på jobbet på slutet. Ont i kroppen o dåligt tålamod med barnen.
Har inlett min lediga dag med frukost till julkalendern sen åkte jag in till stan där underbara M dragit ihop ett stort pulkagäng. Jag åkte av förklarliga själ ingen pulka men var lite social och fikade:-). Nu ska jag o mannen snart hem till M för lite umgänge med folket även nu på kvällskvisten, kul! Bra inledning på ledigheten.



1 kommentar:

Josefin sa...

Jag kommer sakna dej så otroligt mycket på jobbet. Men du har varit en tapper kvinna med go i :-D ta det nu lugnt så det inte blir ett december barn kram på dej:-)