Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

onsdag 26 december 2012

En jul som både blev bra och mindre bra

Julafton var magisk.
Frukost hos "svärmor" med följande julklappsutdelning. Åkte vidare till min mamma-familj där vi åt god julmat innan tomten kom med massor julklappar. På kvällen åkte vi vidare en sväng till mannens bror med familj. En strålande julafton med mycket umgänge. Men när vi satte oss i bilen sent på julaftonskvällen och skulle åka hem kände jag hur jag börjar må dåligt och när vi kommer hem har jag 39graders feber o däckar i sängen.

Juldagen skulle spenderats hemma hos min faster med all pappa-familj men för vår del fick det bli hemma i soffan med fortsatt hög feber för min del. Ni kan tro att jag tyckte synd om mej själv, blev en del tårar.

Idag mår jag bättre febern har gått ner massor även om förkylningen snarare blir värre, men det går ju leva med.










1 kommentar:

Anonym sa...

Så fin mamma! Grattis. Är glad för er skull. :)