Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

lördag 14 maj 2011

Tvättar, fixar och grejjar...

Idag blev jag hemma.
Lasse skulle åka o jobba i huset en tund och sedan åka och spela fotboll så jag passade på att stanna hemma och tvätta i fatt lite. Vi har hur mycket tvätt som helst så ska bli skönt att bli av med lite. Ska även fixa matlådor till morgondagen och städa toaletten tänkte jag.

Igår eftermiddag träffade jag Anna-Karin (en kollega från Mörlunda). Det var så nice att ses igen. Hade lite att prata ikapp! Jag visade henne mitt jobb, sedan tog vi en sväng på stan och avslutade med att visa upp mitt hus. Super eftermiddag! Tack för det!

Inga kommentarer: