Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

fredag 8 april 2011

Fullt upp nu igen

Nu har det varit fullt upp från morgon till kväll ett par dagar igen. Då blir bloggen tyvärr en av de grejjer som får bortprioriters. Det har vart mycket jobb både jobbet och så huset såklart så när jag kommit hem har jag däkat direkt.

Men ska jag försöka dela med mig av vad som händer minst en gång om dagen igen!


Vi åt tacos och kollade på Talang tidigare ikväll. Lifvens var ju med så det var faktsikt lite kul att se, de gick vidare! Bra jobbat! Kul med några man känner igen sen tidigare ju!


Förresten, bara så ni vet, jag har fortfarande inte tröttnat på tacos. Jag tycker det är smaskigt värre!

Time to sleep. Natti!

Inga kommentarer: