Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

söndag 17 april 2011

Dansbandssångerska för en kväll

I lördagskväll provade jag på att vara dansbandssångerska för en kväll. En jag känner anordnade en fest för sitt jaktlag. Då brukar de dra ihop ett band och spela lite dansmusik. I år fick jag äran att vara sångerska. Det var jättekul. Väldigt roligt att sjunga när folk dansar och det gick helt ok med tanke på hur lite vi övat. Många av låtarna har jag inte hört fler än de gånger vi övat.

Nedan ser ni bilder på min outfit. jag hade nya spets tights med rosor samt en ny kort kofta i gammeldagsrosa som jag köpte på Gekås.

Inga kommentarer: