Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

söndag 27 april 2014

Härliga dagar i solen

Oj vilka två suoerdagar det varit. 
Igår åkte vi ut till pappafamiljen. Min karl skulle hjälpa dem med några grejjer så lilleman och jag passade på att leka ute med S och E. 
Sen passade jag på att ta en ridtur medan lillkillen sov. Kanon bra gick det, hon töltade som attan. Fortsatte med att käka smarrigt grillat tillsammans. Sen åkte M och jag på modevisning i Tuna. Såg några fina plagg som jag ska spana in i stan. Bl.a. en klänning som jag skulle kunna ha när jag ska på bröllop i sommar.

Idag har dagen spenderats hemma med mina grabbar. Vi har varit ute och fått en massa gjort. Lillkillen har lekt med vatten och varit behjälplig i bygget av hans sandlåda. Vi tog en paus vid lunchtid för en fika med underbara grannar.

 Fått mycket gjort. Fler sånna här hemmadagar ska vi ha! På em åkte mannen för att lira boll men då hade prinsen och jag äran att få besök av älskade sis och M. En dag att hänga i julgranen! 

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh vad bra det blir! Vilken härlig lekplats han får i sin trädgård!!