Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

söndag 23 juni 2013

Midsommarhelgen

Har haft en kanonhelg :-)
Midsommarafton var vi först på lunch hos farmor sedan på midsommardans innan vi åkte ut till min pappa. Sis och jag tog en härlig ridtur. Sedan grillade vi, umgicks och spelade kort. Vi sov över, första gången lillprinsen sov borta. Det gick jättebra.
Midsommardagen började sis o jag med ytterligare en härlig ridtur. Resten av dagen bara mös vi allihopa spelade kubb bl.a. Åkte hem framåt eftermiddagen. Mys med mina pojkar. När lilleman gick o la sej hade jag o mannen filmkväll.
Idag har mamma-familjen varit här på fika. Trevligt! Sen har jag varit iväg en sväng och haft ridlektion, det var superkul. Annars bara familjemys idag med. 

1 kommentar:

systra di sa...

så kul med ridlektion igen!! :D