Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

söndag 6 maj 2012

Helgerna har en tendens att säga svisch

Ligger i sängen. Har läst lite. Första träffen med bokklubben om en vecka så gäller att läsa ut boken tills dess.

Helgen har varit bra. Fredagskvällen var vigd åt fotboll. Mannen i mitt liv spelade derby. Vi vann! Gött!

På lördagen stod mamma, Slarsson och jag på loppis. Det var kul. Gick ganska så bra. Åkte hem med färre saker än jag kom dit med så det är godkänt! På kvällen hade vi grannarna här på middag en sjukt trevlig kväll/natt.

Idag har vi varit ganska så slöa. Jag pallrade mej iväg å red en mysig tur i skogen. På kvällen nu har syrran och jag kört ett grymt pass på gymmet. Nähe mina ögon går igen snart. God natt!

Inga kommentarer: