Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

onsdag 29 februari 2012

Solen skiner idag med

Åh vad jag älskar solen den gör mej glad och pigg! Ridningen igår fick helt ok! Vi hoppade. Det var en övning med både små volter på små hinder, en linje och lång anridning och kort anridning. Jag hade Werner som var väldigt taggad dagen till ära!

Vi fixade små volterna bra tycker jag. Det var någon gång jag inte fick tag på han med ytterhjälperna så volten flöt ut lite. Mitt problem var mest annars att gå från det samlade lugna tempot på små volterna till ett något högre tempo på de lite större hindrena. Men till slut fick jag till det. Fina Werner!

Nu blir det frukost innan det är dags för en dag tillsammans med de underbara ungarna på jobbet!

Inga kommentarer: