Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

måndag 25 juli 2011

I miss you

För er som inte vet eller inte förstått så bor vi numera i huset. Det är därför det inte hänt så mycket här i bloggen. Först hade vi nämligen inget internet men nu har vi trådlöst som ibland fungerar jättebra som just nu men oftast vill det inte alls.


Jag saknar er dock ska ni veta och jag saknar att blogga! Jag har massor att berätta och en hel del bilder att visa er ju! Men ska nog göra som jag gör nu ikväll, passa på att skriva ett inlägg varje gång nätet fungerar så här bra! Hoppas det fungerar då med att ladda upp bilder.

Så jag ska försöka vara tillbaka nu helt enkelt.


Med huset är det fortfarande en hel del kvar dock så har inte massor med tid över men att skriva ett inlägg varje gång nätet funkar bra ska jag nog kunna tränga in because I love it!

Inga kommentarer: